piątek, 2 września 2011

Mufinki z jagodami

 Polecam serdecznie to na pożegnanie lata. Ciekawe co na to moja waga :)Tym razem pora na jagody no bo jak można je pominąć ... Przepis znalazłam u http://niechjedzaciastka.blox.pl/2008/06/Muffinki-z-jagodami.html i mnie zaczarowały...
 
 
2 szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/2 łyżeczki soli
1/2 szklanki rozpuszczonego masła
1 szklanka cukru
2 duże jaja
1/2 szklanki mleka
1 łyżeczka cukru waniliowego
jagody

Białka ubiłam z cukrem, dodałam żółtka. A następnie mokre składniki. Gdy masa była gładka, dodałam resztę. Wsypałam garść jagód i wymieszałam.Foremki wysmarowałam tłuszczem, wysypałam kaszką manną, napełniłam ciastem. Piekłam 25 minut w 170.



 

4 komentarze:

  1. no tak, ostatnie jagody - trzeba się nimi nacieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku zjadłam może z ... 5 jagód, które ostały się w lesie. mam nadzieję nadrobić to za rok, tym bardziej, że uwielbiam muffiny z jagodami

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! pieczesz bez papilotek? =]

    OdpowiedzUsuń
  4. HerLife tak piekę bez papilotek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń