czwartek, 25 sierpnia 2011

Tapioka z brzoskwiniami jabłkiem i cynamonem

Kiedyś przeglądając blogi natknęłam się na nią i mnie za integrowała w szczególności te kuleczki są urokliwe pięknie wyglądają. Obudziła mnie dzisiaj burza o 6 30 wiec na poprawę mojego humorku zaserwowałam sobie tapiokę :)Ze składnikami będzie trudno bo robiłam ją na oko :)

Tapioka(w opakowaniu jest 400 g ja użyłam mniejsze pół)
Woda 
cukier
Na mus 
jabłko
cynamon
cukier
brzoskwinie w puszce
żelatyna rozpuszczona w niewielkiej ilości wody

Wodę zagotowałam, zmniejszyłam ogień i wsypałam tapiokę gotowałam ją przez około 10 -15 minut aż nie zrobiła się przezroczysta .Odcedziłam i rozłożyłam do szklaneczek. Zostawić do ostygnięcia.
Mus :jabłka usmażyłam podlałam woda dodałam cynamon i cukier. Blenderem zmiksowałam brzoskwinie odsączyłam dodać żelatynę. Wyłożyć na tapiokę :)



6 komentarzy:

  1. Ale fajnie wygląda :) Tapioki nigdy nie próbowałam..ciekawa jestem jej smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do smaku hmm właściwie go nie ma smak jest neutralny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli trzeba ją jakoś "dosmaczyć"? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak dokładnie trzeba wedle upodobań lub pomysłu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam .. pycha. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Ulcia26 nie umieć pisać polski ?

    OdpowiedzUsuń