piątek, 26 sierpnia 2011

Mufinki z brzoskwiniami i cynamonem

Znalazłam je na forum cincin. Pyszne i w dodatku ten cynamon kto nie uwielbia zapachu pieczonego cynamonu .


Składniki :
suche 
2 szklanki mąki
w przepisie oryginalnym jest 1 szklanka ja dałam  3/4 szklanki cukru
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki soli
mokre 
2 jajka
pół szklanki oleju
1 szklanka mleka
1 szklanka obranych ze skórki i drobno pokrojonych świeżych brzoskwiń(ja dodałam z puszki)
do posypania :
6 łyżeczek cukru
1/4 łyżeczki cynamonu polecam korę i zetrzeć

Połączyć suche składniki. W misce rozbełtać jajka, dodać mleko i olej, wymieszać. Wlać do suchych składników, szybko wymieszać, połączyć z pokrojonymi brzoskwiniami.
Wylać ciasto do foremek i posypać  każdą 1/2 łyżeczki cukru i cynamonem.
Wstawić do piekarnika nagrzanego do 200°C i piec przez około 20-25 minut. Sprawdzić patyczkiem, czy są upieczone.
Studzić na kratce.



5 komentarzy:

  1. cynamon i brzoskwinie? też brzmi ciekawie.
    chociaż osobiście wolę brzoskwinie z migdałami, a z cynamonem to jabłka ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż wstyd przyznać, ale jeszcze nie piekłam muffinek. Z dodatkiem cynamonu muszą być niezwykle smaczne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń