czwartek, 18 października 2012

Kuraczak w kapuście kiszonej

Z racji tego iż ostatnio na blogu pojawiały się często ciasta i słodkie wypieki . A niektóre przez mnie zrobione w tym czasie inne rzeczy po prostu nie sfotografowałam więc ich tu nie zamieszczę przynajmniej na razie. A dziś polecam kurczaka w kiszonej kapuście z przepisu cincin . Pewnie jeszcze zagości na moim stole.Bardzo nam smakowało.Przepis jest w moim przypadku na 2 osoby.

2 udka 
Przyprawa do kurczaka Kamis lub inna w/g uznania
woreczek kapusty kapusty kiszonej
Zioła Prowansalskie 
olej

Udka posypać przyprawą, odstawić na 1/2 godziny. Brytfankę wysmarować olejem,na dno wyłożyć wypłukaną kapustę kiszoną (dodałam do niej zioła prowansalskie) na to udka skropić olejem.Zapiekać ok.1 1/2 godziny.Mój piekarnik miał 180 C .Piekłam bez przykrycia .Podlałam trochę wodą , po pewnym czasie odlałam odlałam trochę wody.Podawać gorące mięso z kapustą z chlebem lub ziemniakami. Potrawa sama w sobie jest pyszna mnie najlepiej smakuje kapusta gdy przejdzie przyprawą do kurczaka.Nie dodawać za dużo przypraw, a szczególnie soli wtedy kapusta nie będzie smaczna wręcz słona. 

Dodaje do akcji :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz