sobota, 24 listopada 2012

Tiramisu

Wersji Tiramisu jest wiele, ja mam taką zapraszam.Miłego weekendu :))
Składniki: 
2 szklanki mocnej kawy 
3-4 łyżki likieru Amaretto (nie miałam dałam wódkę i aromat migdałowy) 
3 żółtek 
4 łyżki cukru pudru płaskie
250 g sera mascarpone 
200ml śmietanki kremówki 30% 
2 paczki biszkoptów moje po 150 g
gorzkie kakao 


Kawę ostudzić i wymieszać z alkoholem . Żółtka ubić z cukrem na gęsty, jasny krem. Osobno ubić kremówkę. Żółtka połączyć z serem, następnie z bitą śmietanką. Biszkopty maczać w kawie i układać pojedyncza warstwą na dnie dużej formy. Na biszkoptach rozsmarować 1/3 kremu, posypać przesianym kakao i powtórzyć czynność jeszcze dwa razy. Schłodzić - najlepiej całą noc w lodówce.




4 komentarze:

  1. ta opcja najlepiej mi pasuje tzn mascarpone żółtka z cukrem i bitą śmietaną
    krem jest aksamitny i naprawdę pyszny próbowałam już opcji mascarpone i żółtka z cukrem potem opcji mascarpone i bita śmietana z cukrem ale dopiero połączenie ich razem daje najlepszy smak polecam !!!!

    OdpowiedzUsuń