czwartek, 19 lipca 2012

Deser z serka z malinami


Zmuszona przez moją siostrę, która od rana męczyła mnie deserem zrobiła deser z malinami. Ponieważ , ona nie lubi serka mascarpone więc użyłam serka.Owocowo, pysznie.Zmodyfikowałam przepis z smaker

Składniki:
250 ml śmietana kremówka (30% tłuszczu)
4 łyżki cukru pudru
125 g serka mój ulubiony Wieluń ( w przepisie jest mascarpone ja nie dałam bo nie było w sklepie a po drugie moja siostra go nie lubi)
maliny, 1 kartonowy "koszyczek"
czekolada mleczna starta  

Śmietanę ubić na sztywno, dodać cukier puder.Dodać ser i wymieszać.
Maliny ugnieść widelcem i układać w pucharkach. Zalać kremem. Udekorować startą czekoladą i malinami. Ja przełożyłam.Wstawić do lodówki .



1 komentarz:

  1. Bosko się prezentują, zjadłabym jedną porcję na śniadanko, też lubię serek Wieluń, a śmietanę uwielbiam z Pilos z lidla, pysznie mleczna:)

    OdpowiedzUsuń